Palkansaajajärjestöt kysyvät Mikä Fiilis?

Palkansaajakeskusjärjestöt Akava, STTK ja SAK kysyvät jälleen: Mikä fiilis?

Nyt jatketaan viim vuoden vaihteessa aloitettua kampanjaa: tavoitteena on saada ihmiset pohtimaan ammattiliiton jäsenyyden etuja omassa elämässään. 

Palkansaajajärjestöjen imago- ja järjestäytymiskampanja Mikä fiilis? näkyy tv:ssä, elokuvateattereissa ja sosiaalisessa mediassa loka-marraskuussa. Teema on Hyviä uutisia!
Yli kahta miljoonaa palkansaajaa edustavat keskusjärjestät muistuttavat kampanjallaan, että kuulumalla ammattiliittoon voimme vaikuttaa tulevaisuuden työelämään. 

Olisihan se aika liittyä ammattiliittoon!

Kampanjan sivusto 

Humoristia videoita katsottavissa myös YouTubessa: Hyviä uutisia, pyöröovi, Bali, 

Kampanja on myös Facebookissa